Returnarea produselor 2 – Trotinete Micro

Procedura de retur

Returnarea unui produs

Orice produs poate fi returnat in termen de 14 zile de la primirea coletului. Potrivit OUG nr.34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a bunului. Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

Daca doriti sa returnati

Inainte de returnarea unui produs va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0744222444 sau prin e-mail la adresa comenzi@trotinetemicro.ro.  Vom avea nevoie de urmatoarele informatii: ce produse doriti sa returnati, numarul facturii cu care au fost achizitionate, contul bancar in format IBAN si titularul contului. Va rugam sa inveliti cutia produsului pe care doriti sa-l returnati in folie de plastic sau chiar un sac menajer daca nu aveti folie. Este important pentru noi ca ambajul original al produsului sa nu fie deteriorat in timpul transportului. Va multumim.

Returnarea produselor este acceptata in urmatoarele situatii

Produsul nu va place

Puteti returna orice produs care nu va place fara a fi necesara o justificare (totusi am aprecia daca ne-ati spune ce anume nu v-a placut). Costurile de transport pentru returnare vor fi suportate de dvs.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, mai putin factura fiscala. 

Produsul nu e conform

Daca produsul pe care l-ati primit nu este conform sau prezinta vicii ascunse puteti solicita inlocuirea lui sau puteti solicita returnarea lui cu rambursare integrala. Costurile de retur vor fi suportate de noi.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, mai putin factura fiscala. 

Ati primit alte produse

In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate va rugam sa ne contactati imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte. Costurile de retur vor fi suportate de noi.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit.

Ati ales un produs gresit

In cazul in care ati comandat un produs necorespunzator clasei de varsta sau de greutate a utilizatorului este evident ca veti fi nevoit sa-l returnati, insa costurile de retur vor fi suportate de dvs. De aceea, inainte de a comanda un produs, va rugam sa cititi cu atentie descrierea si dupa caz, sa consultati sectiunea cu date tehnice de pe pagina produsului. Daca aveti nelamuriri cel mai bine este sa ne contactati.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit.

Conditii de retur

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, mai putin factura fiscala. Nu vor fi acceptate trotinetele care prezinta semne vizibile ca au fost folosite (au rotile murdare sau platforma zgariata). Nu vor fi acceptate castile zgariate sau care nu mai au sigiliul de la led intact. De aceea va rugam sa probati trotinetele in casa. Rularea pe asfalt conduce la aparitia unor zgarieturi fine pe roti. In cazul in care veti returna o trotineta care a fost folosita pe strada, vom face fotografii si un proces verbal constatator si va vom opri din suma totala de rambursat valoarea de inlocuire a rotilor.

Rambursarea sumei

Contravaloarea produselor returnate va fi achitata prin transfer bancar in cel mult 5 zile lucratoare de la data receptionarii produselor de catre noi.

Adresa de returnare

Va rugam sa returnati produsele la adresa: SC SPORT & SURF SRL, Str. Dimitrie Cantemir nr.6, Voluntari, jud. Ilfov, telefon contact 0744.222.444. Le puteti returna prin intermediul oricarui curier rapid.

Alte precizari

  • Daca produsul nu corespunde cerintelor se recomanda evitarea montarii si utilizarii lui.
  • Daca ati comandat un produs nepotrivit si doriti sa-l schimbati cu alt model, mai intai va trebui sa returnati produsul initial si apoi noi va expediem noul produs.
  • Daca ati comandat o casca si constatati ca marimea comandata nu este buna si ca va trebuie alta marime, mai intai va trebui sa returnati casca initiala si apoi noi va expediem noua casca. Daca locuiti in Bucuresti puteti veni personal sa schimbati produsul.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte).
  • Produsul nu trebuie sa fi fost folosit in exterior si nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.
  • Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj distrus, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014.
  • Contravaloarea produselor nu va fi returnata inainte de receptia acestora de catre noi. Suma rambursata va fi suma cu care produsul/produsele figureaza pe factura fiscala care a insotit produsul/produsele respective. Costul de transport (care apare pe factura in cazul comenzilor cu o valoare sub 300lei) nu va fi rambursat. Va fi rambursata exclusiv suma cu care produsul a fost facturat.
  • Dupa receptia returului, vom achita suma corespunzatoare prin transfer bancar in termen de maxim 5 zile.
  • Returnarea produsului catre SC SPORT & SURF SRL trebuie facuta prin intermediul unei firme de curierat rapid aleasa de client, exceptie Posta Romana , conform O.U.G Nr.34/2014 Articolul 6, litera i.
  • Asa cum mentionam si la inceput, va rugam sa inveliti coletul pe care doriti sa-l returnati in folie de plastic sau chiar un sac menajer daca nu aveti folie. Este important pentru noi ca ambajul original al produsului sa nu fie deteriorat in timpul transportului. Va multumim!
Shopping Cart

Contact

Retele sociale

Linkuri utile

link ANPC solutionarea alternativa a litigiilor
link ANPC solutionarea alternativa a litigiilor

© 2024 Trotinete Micro